Je hebt alle kennis & kunde in huis, maar...

Hoe kom je op de radar bij jouw doelgroep? Je weet dat je van waarde bent voor jouw doelgroep, als ze maar van jouw bestaan zouden weten. Hoe kom je in beeld en als je op de radar komt, hoe zorg je ervoor dat ze jou kiezen!

Van Storytelling naar Storyselling

Achter ieder sterke ZZP-er schuilt een ijzersterk verhaal. Een verhaal dat niet verveelt, aansluit bij de doelgroep en klanten oplevert.

Hoe kom je in beeld? En wat zeg je om van kijkers kopers maken, op het moment je op de radar komt?

Met een authentiek verhaal
• Weet jij/iedereen waar je voor staat
• Ben je onvervangbaar
• Beïnvloed je

Plan een gratis sessie en we bespreken hoe jouw bedrijf in de Spotlight komt. Dit is een adviesgesprek en geen aanbod. Jouw verhaal verdient dat!

Lego, veel van dezelfde, hoe val je op in de zee van hetzelfde?

Voor Ondernemers Met een Verhaal

ZZP-ers hebben alle kennis en kunde in huis en zijn van grote betekenis voor hun klanten. Als potentiële klanten je maar zouden kennen. Jij wilt:

 

• Meer business genereren met jouw verhaal
• Jezelf blijven en een authentiek merk bouwen
• Aansluiting bij een nieuwe doelgroep

Is Jouw Verhaal het Best Bewaarde Geheim?

ZZP-ers doen hun eigen marketing en zijn een kei in van hun verhaal het best bewaarde geheim te maken. Uit bescheidenheid en onwetendheid, maar ook:

 

• Praten ze in bullet points. Zorg voor een connectie
• Geven ze letterlijk en figuurlijk een brei van informatie over. Zorg voor relevantie
• Schieten ze met hagel. Zorg dat je weet welk kanaal jouw bedrijf het meeste oplevert

Werkwijze

In 5 Stappen Opvallen in de Zee van Hetzelfde

 

In 5 stappen zet ik een spotlight op jouw business. We gaan van storytelling naar storyselling. Jij valt op in de zee van hetzelfde om jouw ambitie tot leven te brengen. Jouw verhaal is dat waard.

  1. Van Boodschap naar Booming Business – Kun je jouw naam vervangen voor een willekeurige concurrent? Wat is jouw verhaal eigenlijk? Een ijzersterk verhaal kun je eindeloos vertellen, zonder dat het verveelt. De doelgroep hangt aan je lippen. De basis om van storytelling naar storyselling te gaan.
  2. Kies of wordt niet Gekozen – Probeer je alles te zeggen tegen iedereen? Hoe gebruik je informatie over je doelgroep? Bouw je eigen een community en maak een connectie.
  3. Van Kijker naar Klant – Hoe kom je op de radar bij potentiële nieuwe klanten? En als je zichtbaar bent, waarom kiest een potentiële klant jou en niet de concurrent? Word zichtbaar in de zee van hetzelfde.
  4. Media & Middelen – Hoe vertaal je jouw verhaal naar de website? Ben je op instagram omdat het hot is? Of omdat de concurrent daar actief is? Schiet niet met hagel, jouw verhaal telt.
  5. Meten = Weten – Wat levert marketing op? Tegenwoordig is alles meetbaar. Maar welke cijfers doen er toe voor jouw bedrijf? Je krijgt een dashboard. Want jouw verhaal is iets waard.

 

Een bewezen methode

 

Ik schrijf en jij reviewt en plukt de vruchten. Ik heb geen magische toverstaf en ook geen glazen bol. Wat ik wel weet, is dat ik:

  • met 20 jaar ervaring in marketingcommunicatie een bewezen methode in handen heb
  • graag de wetenschap achter marketing volg en toepas
  • pas klaar ben als we alle stappen hebben doorlopen (zonder meerprijs)

 

Jij schiet nooit meer met hagel. Jij krijgt een verhaal, wat je – zonder mij – tot in den treure kunt gebruiken op een manier dat het business genereert.

e-Paper 'Opvallen in de Zee van Hetzelfde'

Een goed verhaal levert meer klanten op. Of nieuwe medewerkers. Je ‘raakt’ iemand. Je vertelt jouw verhaal op een manier dat wordt onthouden, niet verveelt en wordt naverteld.

Over impact maken met jouw verhaal

Heb jij een goed verhaal dat een spotlight verdient? Ontvang gratis de e-paper ‘Opvallen in de Zee van Hetzelfde’. Lees meer over storytelling en storyselling en hoe je impact maakt met jouw verhaal.

Overzicht e-paper op mobiel, tablet en print, getiteld Meer klanten met jouw verhaal.

Boek de Story Scan

Komt jouw verhaal over bij jouw doelgroep? Dat is de hamvraag bij storytelling. Doet jouw verhaal wat het moet doen? Maak je de connectie? Een goed verhaal mag immers iets opleveren.

Dicht het gat

Boek de gratis Story Scan en beoordeel zelf of er een gat te dichten is tussen jouw verhaal en wat het verhaal oplevert. Je ontvangt direct toepasbare tips en tricks. Die spotlight heb je verdiend. Zo moeilijk is het allemaal niet en jouw verhaal is het waard.

Microfoon, hoe komt jouw verhaal over?

Digitale Training Storytelling voor ZZP-ers

In het digitale tijdperk is het nog nooit zo makkelijk geweest een verhaal wereldkundig te maken. Tegelijkertijd nog nooit zo moeilijk om op te vallen.

  • Iedereen maakt en publiceert tegenwoordig berichten.
  • De aandachtsspanne van de mens is inmiddels lager dan een goudvis

Sinds mensenheugenis maken verhalen impact. Zorg voor een onvergetelijk verhaal dat aansluit bij jouw doelgroep. In de training Storytelling leer je impact maken met jouw verhaal.

Ontdek jouw verhaal

• waarmee je je onderscheidt van concurrenten
• in een korte (leer pitchen) en lange versie (leer storytellen)
• altijd en overal te gebruiken, van zakelijke (netwerk)bijeenkomsten tot en met de Over pagina en je social media profielen

Je krijgt een authentiek verhaal, waarmee je een onvergetelijke indruk maakt. Startdatum in overleg.

Step into the Spotlight, Wat jij wilt zeggen en wat anderen willen horen

Over Step into the Spotlight

Step into the Spotlight zet jouw verhaal op scherp én brengt het tot leven. Op een manier dat je mensen betrekt. Jij valt op in de zee van hetzelfde en wordt gezien  als autoriteit.

Schiet niet met hagel, jouw verhaal is het waard

In mijn laatste rol werk ik bij Danone als Global Brand Manager Nutricia. In totaal vertaal ik 20 jaar ervaring bij grote internationale bedrijven naar jouw Spotlight. Geen zorgen, voor ZZP-ers werk ik tegen ZZP-prijzen. Meer weten? Lees mijn verhaal. You’re only one story away.

Annegees van Linge, storyteller en founder Step into the Spotlight