Je hebt alle kennis & kunde in huis, maar...

Hoe kom je op de radar bij jouw doelgroep? Je weet dat je van waarde bent voor jouw doelgroep, als ze maar van jouw bestaan zouden weten. Hoe kom je in beeld en als je op de radar staat, hoe zorg je ervoor dat ze jou kiezen!

Van Storytelling naar Storyselling

Achter ieder sterke ZZP-er schuilt een ijzersterk verhaal. Een verhaal dat niet verveelt, aansluit bij de doelgroep en klanten oplevert.

Hoe kom je in beeld. En als je op de radar bent, kom met een verhaal dat van kijkers kopers maakt.

Met een authentiek verhaal
• Weet jij/iedereen waar je voor staat
• Ben je onvervangbaar
• Beïnvloed je

Plan een gratis sessie en we bespreken hoe jouw bedrijf in de Spotlight komt. Dit is een adviesgesprek en geen aanbod. Jouw verhaal verdient dat!

Lego, veel van dezelfde, hoe val je op in de zee van hetzelfde?

Voor Ondernemers Met een Verhaal

ZZP-ers hebben alle kennis en kunde in huis en zijn van grote betekenis voor hun klanten. Als potentiële klanten je maar zouden kennen. Jij wil:

 

• Meer business genereren met jouw verhaal
• Jezelf blijven en een authentiek merk bouwen
• Aansluiting bij een nieuwe doelgroep

Is Jouw Verhaal het Best Bewaarde Geheim?

ZZP-ers doen hun eigen marketing en zijn een kei in van hun verhaal het best bewaarde geheim te maken. Uit bescheidenheid en onwetendheid, maar ook:

 

• Praten ze in bullet points. Zorg voor een connectie
• Geven ze letterlijk en figuurlijk een brei van informatie over. Zorg voor relevantie
• Schieten ze met hagel. Zorg dat je weet welk kanaal jouw bedrijf het meeste oplevert

Werkwijze

In 5 Stappen Opvallen in de Zee van Hetzelfde

 

In 5 stappen zet ik een spotlight op jouw business. We maken realiteit van jouw ambitie en jij laat jouw bedrijf groeien in waarde.

  1. Van Boodschap naar Booming Business – Wat is jouw verhaal? Kun je jouw naam vervangen door een willekeurige concurrent? Wat kun je zeggen om op te vallen?
  2. Date je Doelgroep – Hoe vind je aansluiting? Hoe verzamel je jouw doelgroep om je heen en bouw je een community?
  3. Van Kijker naar Klant – Hoe kom je op de radar bij jouw doelgroep? En als je zichtbaar bent, waarom kiest een potentiële klant jou en niet de concurrent?
  4. Media & Middelen – Ben je op instagram omdat het hot is? Omdat de concurrent dat ook doet? En als je het kanaal hebt gekozen, in welke vorm giet je jouw verhaal?
  5. Meten = Weten – Een dashboard met alleen de cijfers die ertoe doen. Want een verhaal mag iets opleveren. Zeker jouw verhaal, dat ben je waard.

Een bewezen methode

 

Ik schrijf en jij reviewt en plukt de vruchten. Ik heb geen magische toverstaf en ook geen glazen bol. Wat ik wel weet is dat ik met 20 jaar ervaring in marketingcommunicatie een bewezen methode in handen heb. We zijn pas klaar als we alle stappen hebben doorlopen (zonder meerprijs) en jij een systeem hebt staan, wat je zonder mij tot in den treure kunt gebruiken.

e-Paper 'Opvallen in de Zee van Hetzelfde'

Een goed verhaal levert meer klanten op. Of nieuwe medewerkers. Je ‘raakt’ iemand. Je vertelt jouw verhaal op een manier dat wordt onthouden, niet verveelt en wordt naverteld.

Heb jij een goed verhaal dat een spotlight verdient? Ontvang gratis de e-paper ‘Opvallen in de Zee van Hetzelfde’. Lees meer over storytelling en storyselling en hoe je impact maakt met jouw verhaal.

Overzicht e-paper op mobiel, tablet en print, getiteld Meer klanten met jouw verhaal.

Gratis Story Scan

Komt jouw verhaal over bij jouw doelgroep? Dat is de hamvraag bij storytelling. Doet jouw verhaal wat het moet doen? Een goed verhaal mag immers iets opleveren.

Laat je gegevens achter en ontvang binnen 2 werkdagen een persoonlijke analyse hoe jouw bedrijf wordt gelezen. Beoordeel vervolgens zelf of er een gat te dichten is.

Microfoon, hoe komt jouw verhaal over?

Training Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find

In het digitale tijdperk is het nog nooit zo makkelijk geweest een verhaal wereldkundig te maken. Tegelijkertijd nog nooit zo moeilijk om op te vallen.

  • Iedereen maakt en publiceert tegenwoordig berichten.
  • De aandachtsspanne van de mens is inmiddels lager dan een goudvis

Sinds mensenheugenis maken verhalen impact. Zorg voor een onvergetelijk verhaal dat aansluit bij jouw doelgroep.

Volg de training Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find

 

In drie eenvoudige stappen leg ik uit hoe je met storytelling tot een goed verhaal komt, zodat de doelgroep aan jou denkt en naar jou gaat – in plaats van naar de concurrent. Jouw verhaal is dat waard.

Digitale Training Storytelling voor ZZP-ers

In de training Storytelling leer je impact maken met jouw verhaal.

Ontdek jouw verhaal:
• waarmee je je onderscheidt van concurrenten
• in een korte (leer pitchen) en lange versie (leer storytellen)
• altijd en overal te gebruiken, van zakelijke (netwerk)bijeenkomsten tot en met de Over pagina en je social media profielen

Je krijgt een authentiek verhaal, waarmee je een onvergetelijke indruk maakt. Startdatum in overleg.

Step into the Spotlight, Wat jij wilt zeggen en wat anderen willen horen

Over Step into the Spotlight

Step into the Spotlight vertaalt het verhaal van ondernemers naar een sterk merk, zodat ze gezien worden als autoriteit en de Place to Go worden.
Jouw verhaal is dat waard. Schiet niet met hagel. Ik zet jouw verhaal op scherp en breng het naar je doelgroep, want jouw verhaal telt.

In mijn laatste rol werk ik bij Danone als Global Brand Manager Nutricia. In totaal vertaal ik 20 jaar ervaring bij grote internationale bedrijven naar jouw Spotlight. Voor ZZP-ers tegen ZZP-prijzen. Meer weten? Lees mijn verhaal. You’re only one story away.

Annegees van Linge, storyteller en founder Step into the Spotlight