Hoe Maak Je Impact Met Jouw Verhaal
Een workshop over de kracht van verhalen. Wat zijn de ingrediënten?
Het belangrijkste, hoe maak je impact met JOUW verhaal?
Meld je aan voor de gratis workshop. Ter inspiratie, maar ook om direct toe te passen.
Een workshop over de kracht van verhalen. Wat zijn de ingrediënten?
Het belangrijkste, hoe maak je impact met JOUW verhaal?
Meld je aan voor de gratis workshop. Ter inspiratie, maar ook om direct toe te passen.
In het tijdperk van AI is het nog nooit zo makkelijk geweest content te produceren. Tegelijkertijd is het nog nooit zo moeilijk geweest om op te vallen. Mensen hebben een aandachtsspanne lager dan een goudvis.
Meld je aan voor de workshop storytelling en maak gebruik van de kracht van verhalen. De kracht van jouw verhaal.
Datum: 21 maart
Tijd: 10 uur
Duur: 45 ~ 60 minuten (incl. gelegenheid tot vragen stellen)
Online: je krijgt een Teams-uitnodiging
Live: er wordt geen opname beschikbaar gemaakt
Gratis: zo lastig is het ook weer niet
In de workshop leer ik je impact maken met jouw verhaal.
Houd pen en papier bij de hand. Geen zorgen, ik zal je tijdens de workshop niets vragen, maar ik zet je wel aan het denken. Je kunt direct aan de slag met jouw persoonlijke verhaal.
Sinds mensenheugenis maken verhalen impact. Step into the Spotlight maakt gebruik van Storytelling. Of Storyselling, want een verhaal mag iets opleveren.
Niet in de vorm van een sprookje, of persoonlijke ellende, maar gewoon het echte verhaal in de realiteit van het hedendaagse digitale tijdperk.
Daarmee val je op in de zee van hetzelfde.
Ondernemers zijn heel goed in van hun verhaal het best bewaarde geheim te maken. Uit bescheidenheid en onwetendheid, maar ook:
• Praten in bullet points. Zorg voor een connectie
• Een brei van informatie overgeven. Blijf relevant
• Schieten met hagel. Focus
Je hebt alle kennis en kunde in huis en bent van grote betekenis voor je klanten. Als mensen je maar zouden kennen. Jij wilt:
• Jouw verhaal in je voordeel gebruiken
• Jezelf blijven
• Aansluiting bij je doelgroep
“Ik leef mijn eigen verhaal, niet het verhaal dat van mij wordt verwacht.”
Een succesvolle carrière in internationale marketing heeft mij gebracht tot mijn laatste rol bij Danone als Global Brand Manager Nutricia.
Sterke merken doen niets anders dan één authentiek verhaal tot leven brengen. Ze werken:
Mijn ervaring heb ik platgeslagen. Van internationaal, naar lokaal, regionaal en nationaal. En als jij niet de hele wereld bedient, scheelt dat een hoop budget.