Je hebt alle kennis & kunde in huis, maar...

Hoe kom je op de radar bij jouw doelgroep? Je weet dat je van waarde bent voor jouw doelgroep, als ze maar van jouw bestaan zouden weten. Hoe kom je in beeld en als je op de radar staat, hoe zorg je ervoor dat ze jou kiezen!

Opvallen in de Zee van Hetzelfde

Achter ieder sterke ZZP-er schuilt een ijzersterk verhaal. Een verhaal dat niet verveelt, aansluit bij de doelgroep en klanten oplevert.

Hoe kom je in beeld. En als je op de radar bent, kom met een verhaal dat van kijkers kopers maakt.

Met een authentiek verhaal
• Weet jij/iedereen waar je voor staat
• Ben je onvervangbaar
• Beïnvloed je

Plan een gratis sessie en we bespreken hoe jouw bedrijf in de Spotlight komt. Jouw verhaal verdient dat!

Lego, veel van dezelfde, hoe val je op in de zee van hetzelfde?

e-Paper 'Meer Klanten met Jouw Verhaal'

Een goed verhaal levert meer klanten op. Je ‘raakt’ iemand. Je vertelt je verhaal op een manier dat wordt onthouden, niet verveelt en wordt naverteld. Want dat is storytelling, een manier van vertellen.

Heb jij een goed verhaal dat een spotlight verdient? Ontvang gratis de e-paper ‘Meer klanten met jouw verhaal’. Lees meer over storytelling en storyselling en hoe je impact maakt met jouw verhaal.

Overzicht e-paper op mobiel, tablet en print, getiteld Meer klanten met jouw verhaal.

Gratis Story Scan

Komt jouw verhaal over bij jouw doelgroep? Dat is de hamvraag bij storytelling. Doet jouw verhaal wat het moet doen? Een goed verhaal mag immers iets opleveren.

Laat je gegevens achter en ontvang binnen 2 werkdagen een persoonlijke analyse hoe jouw bedrijf wordt gelezen. Beoordeel vervolgens zelf of er een gat te dichten is.

Microfoon, hoe komt jouw verhaal over?

Training Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find

In het digitale tijdperk is het nog nooit zo makkelijk geweest een verhaal via social media wereldkundig te maken. Tegelijkertijd is het nog nooit zo moeilijk geweest om op te vallen.

Volg de mini training Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find.
In drie eenvoudige stappen leg ik uit hoe je met storytelling tot een goed verhaal komt, zodat de doelgroep aan jou denkt en naar jou gaat – in plaats van naar de concurrent. Jouw verhaal is dat waard.

Digitale Training Storytelling voor ZZP-ers

In de training Storytelling leer je impact maken met jouw verhaal.

Ontdek jouw verhaal:
• waarmee je je onderscheidt van concurrenten
• in een korte (leer pitchen) en lange versie (leer storytellen)
• altijd en overal te gebruiken, van zakelijke (netwerk)bijeenkomsten tot en met de Over pagina en je social media profielen

Je krijgt een authentiek verhaal, waarmee je een onvergetelijke indruk maakt. Startdatum in overleg.

Step into the Spotlight, Wat jij wilt zeggen en wat anderen willen horen

Voor Ondernemers met een Verhaal

Step into the Spotlight is er voor kleine en grote bedrijven, maar bovenal voor ondernemers die:
• Meer business willen genereren met hun verhaal
• Zichzelf willen blijven; een authentiek merk willen bouwen
• Aansluiting zoeken bij hun eigen of een nieuwe doelgroep

Is jouw Verhaal het Best Bewaarde Geheim?

Ondernemers maken van hun verhaal het best bewaarde geheim; uit bescheidenheid, maar ook:
• Praten in bullet points. Zorg voor een connectie
• Een brei van informatie letterlijk en figuurlijk overgeven. Zorg voor relevantie
• Met hagel schieten. Zorg dat je weet wat jouw merk oplevert

Over Step into the Spotlight

Step into the Spotlight vertaalt het verhaal van ondernemers naar een sterk merk, zodat ze gezien worden als autoriteit en de Place to Go worden.
Jouw verhaal is dat waard. Schiet niet met hagel. Ik zet jouw verhaal op scherp en breng het naar je doelgroep, want jouw verhaal telt.

In mijn laatste rol werk ik bij Danone als Global Brand Manager Nutricia. In totaal vertaal ik 20 jaar ervaring bij grote internationale bedrijven naar jouw Spotlight. Voor ZZP-ers tegen ZZP-prijzen. Meer weten? Lees mijn verhaal. You’re only one story away.

Annegees van Linge, storyteller en founder Step into the Spotlight