Verhalen Maken Impact

Waarom praten bedrijven in bullet points? Mensen gaan niet ‘aan’ op ratio. Sinds mensenheugenis maken verhalen impact. Schiet niet met hagel, jouw verhaal telt! Op deze pagina alles over Storytelling. Of liever Storyselling, want een verhaal mag iets opleveren.

Step into the Spotlight brengt het verhaal tot leven, zodat je waarde creëert.

  • Het is voor jou en alle stakeholders duidelijk waar de organisatie voor staat
  • Je vindt betrokken personeel
  • Medewerkers blijven verbonden bij de organisatie
  • De doelgroep kiest voor jouw onderneming en niet de concurrent
  • De organisatie heeft een maatschappelijke plek

Storytelling vs Storyselling

Storytelling is een manier van vertellen. Het
brengt een verhaal tot leven, zodat het aansluit bij de beleving van de ontvanger.

Met Storyselling zet je je eigen verhaal in om personeel en /of klanten aan te trekken. Want een verhaal mag iets opleveren. Je maakt een oprechte connectie van waarde, waarmee je relevant wordt voor de ander. Je onderscheidt je van concurrenten en wordt gezien als de Place to Go in jouw branche om voor te werken. Dat levert klanten op en betrokken medewerkers.

Microfoon, hoe komt jouw verhaal over?

Neem Mensen Mee naar de Volgende Fase van het Bedrijf

Hoe neem je medewerkers in een organisatie mee met jouw ambities en plannen op een manier die niet alleen aansluit bij de beleving, maar ook leidt tot actie.

Lees in dit artikel dat ik schreef voor Frankwatching, meer over de kracht van verhalen in de organisatie. Voorkom dat medewerkers luisteren op de ‘loonlijst frequentie’. Gebruik storytelling om de intrinsieke motivatie aan te wakkeren. Het hart hoort waar het oor doof voor is.

Neem contact op om door te praten hoe je als organisatie storytelling intern inzet. Of het nu gaat om het verhaal achter de organisatie, per afdeling of op individueel niveau. [De link opent het artikel op Frankwatching.com in een nieuw scherm.]

Frankwatching auteur Step into the Spotlight

Storytelling op de Website

Als auteur voor Frankwatching – het marketingcommunicatie platform van Nederland – schreef ik het volgende artikel: Waarom storytelling onmisbaar is voor je ‘over ons’-pagina. In een wereld waar elke onderneming een verhaal te vertellen heeft, onderscheiden de meest memorabele zich door hoe goed ze dat verhaal vertellen.

De ‘Over Ons’ pagina is meer dan alleen een uiteenzetting van feiten en prestaties. Zorg dat jouw naam niet één op één kan worden vervangen door de naam van de concurrent. [De link opent het artikel op Frankwatching.com in een nieuw scherm.]

Frankwatching auteur Step into the Spotlight

Jouw Verhaal is Geld Waard

Gezonde ondernemingen doen maar één ding. Ze zijn relevant. Ze creëren waarde door het verhaal achter de organisatie tot leven te brengen.

  • Van binnen naar buiten – vanuit één ijzersterk authentiek verhaal
  • Van buiten naar binnen – een naadloze aansluiting bij de doelgroep
  • Heel consistent – altijd en overal

Een authentiek verhaal is geld waard. Het trekt de juiste mensen aan. Betrokken stakeholders en medewerkers die helpen jouw ambitie in de volgende fase van de onderneming waar te maken.

Step into the Spotlight, Wat jij wilt zeggen en wat anderen willen horen

Aanbod Step into the Spotlight

Achter iedere onderneming schuilt een verhaal dat een spotlight verdient! Een verhaal mag iets opleveren en jouw verhaal is dat waard.

“20 jaar ervaring bij grote internationale bedrijven vertaal ik naar mijn programma ‘Step into the Spotlight’.”

Kijk wat ik voor jouw onderneming kan betekenen.

You’re only one story away.

Annegees van Linge, storyteller en founder Step into the Spotlight

Wat is Jouw Verhaal


Jouw verhaal in de spotlight? Maak vrijblijvend een afspraak. In een kennismakingsgesprek hoor ik graag jouw verhaal (geen aanbod) en wat je al hebt gedaan om dat naar buiten te brengen. Waar struikel je? Ik leg uit hoe je de rode loper weer glad strijkt. Ben je daarmee geholpen? Die spotlight heb je verdiend. Op zoek naar volle zalen? Dan praten we verder over Step into the Spotlight.

Maak een Afspraak