Jij bent Klaar voor de Organisatie naar de Volgende Fase te brengen, maar...
Hoe maak je de organisatie klaar?
Jij bent klaar om te groeien en om de volgende stap in marketing(communicatie) te zetten. Maar waar begin je en wat bereik je ermee?
Hoe maak je de organisatie klaar?
Jij bent klaar om te groeien en om de volgende stap in marketing(communicatie) te zetten. Maar waar begin je en wat bereik je ermee?
Achter iedere onderneming schuilt een ijzersterk verhaal. Een verhaal dat niet verveelt, aansluit bij de doelgroep en klanten oplevert.
Want met een authentiek verhaal
• Weet jij/iedereen waar je voor staat
• Ben je onvervangbaar
• Beïnvloed je
Plan een kennismaking en we bespreken hoe jouw bedrijf in de Spotlight komt. Jouw verhaal verdient dat!
Krapte op de arbeidsmarkt, jouw medewerkers kunnen overal aan de slag. Hoe kom je in beeld bij de juiste mensen. Hoe zorg je dat ze voor jou willen werken en niet voor de concurrent?
Employer branding is het proces dat jouw organisatie als de favoriete werkgever promoot bij een gewenste doelgroep. Daarmee trekt de organisatie niet alleen de juiste mensen aan, maar behoudt ze ook. Met een goed verhaal:
• Weet jij/iedereen waar je voor staat
• Ben je onvervangbaar
• Beïnvloed je
Plan een gesprek en we bespreken hoe jouw bedrijf in de Spotlight komt.
Is jouw marketingcommunicatie goed georganiseerd? Komt jouw verhaal over? Dat is de hamvraag bij storytelling. Doet jouw verhaal wat het moet doen? Verkoopt het? Een stukje storyselling. Een goed verhaal mag immers iets opleveren.
Laat je gegevens achter en ontvang een persoonlijke analyse hoe jouw organisatie wordt gelezen. Beoordeel vervolgens zelf of er gaten zijn te dichten.
Ik verzorg verschillende trainingen en workshops op maat bij bedrijven. Een paar voorbeelden:
Steeds vaker kijken we niet alleen naar de overheid, maar naar de rol van bedrijven en organisaties in de maatschappij. Wat geeft een organisatie terug aan de samenleving?
Ik geloof in de kracht van de 3 Ps: People, Profit en Planet. Samen ontdekken we hoe jouw bedrijf een betekenisvolle maatschappelijke rol kan vervullen, zonder in de valkuil van ‘greenwashing’ te stappen. Het draait om authentieke, duurzame veranderingen die zowel de winstgevendheid verhogen als bijdragen aan het welzijn van mensen en de planeet.
Maak vandaag nog een afspraak en zet de eerste stap naar een impactvolle transformatie.
Step into the Spotlight is er voor organisaties aan het begin van een nieuw hoofdstuk:
Organisaties maken van hun verhaal het best bewaarde geheim; uit bescheidenheid, maar ook:
Step into the Spotlight zet het authentieke verhaal achter de organisatie op scherp én brengt het tot leven, zodat jij mensen betrekt en opvalt in de zee van hetzelfde.
Mensen gaan niet ‘aan’ op feiten. Wat willen ze horen om aan je lippen te hangen? Schiet niet met hagel. Jouw verhaal is het waard.
In mijn laatste rol werk ik bij Danone als Global Brand Manager Nutricia. In totaal vertaal ik 20 jaar ervaring bij grote internationale bedrijven naar jouw Spotlight. Meer weten? Lees mijn verhaal. You’re only one story away.