Van Storytelling naar Storyselling
Jij begint aan een nieuw hoofdstuk van jouw onderneming. Op deze pagina meer informatie over impact maken met jouw verhaal. Feiten vertellen, verhalen verkopen.
Klaar voor de Start – ZZP
Je bent een expert in je vakgebied. Maar hoe breng je jouw verhaal en waar begin je met marketing?
- Wat is eigenlijk jouw verhaal en hoe bereik je jouw doelgroep?
- Hoe gebruik je social media en hoe pitch je op netwerkbijeenkomsten?
De Volgende Fase – Professionaliseren
Aan (internationale) ambitie geen gebrek. Maar hoe laad je het merk achter de organisatie?
- Je bent klaar om door te groeien, de wereld ligt aan je voeten. Waar begin je met het professionaliseren?
- Hoe neem je jouw mensen mee en waar vind je nieuwe medewerkers?
Overname & Fusie – M&A
Deal delivery is meer dan een overname aankondigen. Maar hoe neem je mensen mee bij verandering?
- Wat als één verhaal een andere overneemt, wat wordt het gezamenlijke verhaal?
- Hoe betrek je mensen en verhoog je de slagingskans van de fusie of overname?