Van Storytelling naar Storyselling
Jij begint aan een nieuw hoofdstuk van jouw onderneming. Op deze pagina meer informatie over impact maken met jouw verhaal. Feiten vertellen, verhalen verkopen.
Klaar voor de Start – ZZP
Je bent een expert in je vakgebied. Maar hoe breng je jouw verhaal en waar begin je met marketing?
- Wat is eigenlijk jouw verhaal en hoe vertel je het kort en bondig? Hoe pitch je op bijeenkomsten?
- Hoe vertaal je jouw verhaal naar de website en social media? Hoe zorg je ervoor dat jij top of mind wordt?
De Volgende Fase – Professionaliseren
Aan (internationale) ambitie geen gebrek. Maar hoe laad je het merk achter de organisatie, zodat het wat oplevert?
- Je bent klaar om door te groeien, de wereld ligt aan je voeten. Waar begin je met het professionaliseren?
- Hoe maak je marketing meetbaar en waar vind je tegenwoordig nieuwe medewerkers?
Overname & Fusie – M&A
Deal delivery is meer dan een overname aankondigen. Maar hoe neem je mensen mee bij verandering?
- Wat als één verhaal een andere overneemt, wat wordt het gezamenlijke verhaal?
- Hoe neem je mensen mee met jouw plannen en verhoog je de kans van slagen?