Jij bent Klaar om de Organisatie naar de Volgende Fase te brengen, maar...

Hoe maak je de organisatie klaar voor de volgende stap? Jij bent klaar om te groeien en het merk achter de organisatie te laden. Maar met welk verhaal en hoe bereik je daarmee een (nieuwe) doelgroep? Hoe vind je de juiste mensen in de huidige krapte van de arbeidsmarkt?

Op deze pagina alles over het professionaliseren van marketing, communicatie en employer branding.

 

Van Storytelling naar Storyselling

Feiten Vertellen; Verhalen Verkopen

 

Achter iedere onderneming schuilt een ijzersterk verhaal. Een verhaal dat niet verveelt, aansluit bij de doelgroep en klanten oplevert.

Want met een authentiek verhaal
• Weet jij/iedereen waar je voor staat
• Ben je onvervangbaar
• Beïnvloed je

Plan een kennismaking en we bespreken hoe jouw bedrijf in de Spotlight komt. Jouw verhaal verdient dat!

Lego, veel van dezelfde, hoe val je op in de zee van hetzelfde?

Employer Branding

Waarom Werken voor Jouw Bedrijf?

 

Krapte op de arbeidsmarkt, jouw medewerkers kunnen overal aan de slag. Hoe kom je in beeld bij de juiste mensen. Hoe zorg je dat ze voor jou willen werken en niet voor de concurrent?

Employer branding is het proces dat jouw organisatie als de favoriete werkgever promoot bij een gewenste doelgroep. Daarmee trekt de organisatie niet alleen de juiste mensen aan, maar behoudt ze ook. Met een goed verhaal:

• Weet jij/iedereen waar je voor staat
• Ben je onvervangbaar
• Beïnvloed je

Plan een gesprek en we bespreken hoe jouw bedrijf in de Spotlight komt.

Employer branding - waarom werken voor jouw bedrijf?

Marketing en Communicatie Professionaliseren

Gratis Story Scan

 

Is jouw marketingcommunicatie goed georganiseerd? Komt jouw verhaal over? Dat is de hamvraag bij storytelling. Doet jouw verhaal wat het moet doen? Verkoopt het? Een stukje storyselling. Een goed verhaal mag immers iets opleveren.

Laat je gegevens achter en ontvang een persoonlijke analyse hoe jouw organisatie wordt gelezen. Beoordeel vervolgens zelf of er gaten zijn te dichten.

Microfoon, hoe komt jouw verhaal over?

Incompany Trainingen

Workshops op Maat in de Organisatie

 

Ik verzorg verschillende trainingen en workshops op maat bij bedrijven. Een paar voorbeelden:

  • Storytelling voor directie en managers. Neem medewerkers mee in strategie, zodat ze in actie komen vanuit intrinsieke motivatie.
  • Social Storytelling. Vertaal het verhaal van de organisatie naar social media en zit nooit meer verlegen om posts.
  • Storytelling voor medewerkers. Leer medewerkers het verhaal van de organisatie vertellen, zodat ze ambassadeurs van de organisatie worden.
Workshop storytelling presenteren incompany

Een Maatschappelijke Rol

People; Profit; Planet

 

Steeds vaker kijken we niet alleen naar de overheid, maar naar de rol van bedrijven en organisaties in de  maatschappij. Wat geeft een organisatie terug aan de samenleving?

Ik geloof in de kracht van de 3 Ps: People, Profit en Planet. Samen ontdekken we hoe jouw bedrijf een betekenisvolle maatschappelijke rol kan vervullen, zonder in de valkuil van ‘greenwashing’ te stappen. Het draait om authentieke, duurzame veranderingen die zowel de winstgevendheid verhogen als bijdragen aan het welzijn van mensen en de planeet.

Maak vandaag nog een afspraak en zet de eerste stap naar een impactvolle transformatie.

Maatschappelijke rol people profit planet

Voor Organisaties die Willen Groeien

Step into the Spotlight is er voor organisaties aan het begin van een nieuw hoofdstuk:

• Meer uit hun verhaal willen halen
• Een authentiek merk willen bouwen
• Aansluiting zoeken bij hun eigen of een nieuwe doelgroep

Is jouw Verhaal het Best Bewaarde Geheim?

Organisaties maken van hun verhaal het best bewaarde geheim; uit bescheidenheid, maar ook:

• Praten ze in bullet points. Maak liever een connectie
• Geven ze een brei van informatie over, letterlijk en figuurlijk. Wees relevant
• Schieten ze met hagel. Zorg dat je weet, wat je waarom doet

Over Step into the Spotlight

Step into the Spotlight zet het authentieke verhaal achter de organisatie op scherp én brengt het tot leven, zodat jij mensen betrekt en opvalt in de zee van hetzelfde.

Mensen gaan niet ‘aan’ op feiten. Wat willen ze horen om aan je lippen te hangen? Schiet niet met hagel. Jouw verhaal is het waard.

In mijn laatste rol werk ik bij Danone als Global Brand Manager Nutricia. In totaal vertaal ik 20 jaar ervaring bij grote internationale bedrijven naar jouw Spotlight. Meer weten? Lees mijn verhaal. You’re only one story away.

Annegees van Linge, storyteller en founder Step into the Spotlight