Training 'Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find'

Bedankt voor het aanvragen van jouw StoryScan! Je ontvangt je persoonlijke analyse binnen twee werkdagen. Als dank voor je getoonde interesse heb ik voor jou, voor een schijntje, de storytelling training: Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find.

Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find

Training
€ 31,00 excl. BTW
€ 37,51 incl. BTW | Factuur per email

Als je wilt weten hoe jouw verhaal top of mind wordt bij je doelgroep, koop dan nu de mini training Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find. Ik leg in drie eenvoudige stappen uit hoe je met storytelling tot een goed verhaal komt, zodat de doelgroep aan jou denkt en naar jou gaat – in plaats van naar de concurrent.

Storytelling - Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find. De kracht van verhalen.

Jouw verhaal bij de juiste persoon

Alles wat je moet weten om jouw informatie bij de juiste persoon te krijgen. En dat de doelgroep jou ook nog onthoud! Wat we graag willen, is dat jouw doelgroep aan jou denkt op het moment dat ze een probleem hebben waar jij de oplossing voor hebt.

Mijn klanten gebruiken storytelling om meer impact te maken met hun verhaal. Want een goed verhaal verdient een Spotlight. Geen ervaring? Geen probleem, ik neem je stap voor stap mee in het proces en er is gelegenheid om één op één eventuele vragen te stellen.

Stap voor stap in 3 video's

In 3 stappen denken mensen aan jou, vinden ze jou en kiezen ze jou. In plaats van de concurrent.

  1. Storytelling
  2. Kies of je wordt niet gekozen
  3. Magische media

In 3 video’s leg ik je de 3 stappen stap voor stap uit hoe je tot een goed verhaal komt, hoe je jouw community, oftewel die hard fanclub, opbouwt en hoe je die bereikt.

1. Storytelling
Wat zijn de ingrediënten van een goed verhaal? Wat moet je doen om het brein te triggeren, zodat de doelgroep jouw verhaal onthoudt? Oefening: Zet jouw verhaal op papier.

2. Kies of je wordt niet gekozen
Zeg alles tegen iedereen, dan zeg je niets tegen niemand. Je praat niet tegen een ‘doelgroep’, je praat met echte mensen, zoals jij en ik. Behandel ze dan ook zo. Oefening: Zo kom je tot een fanclub.

3. Magische Media
Iedereen produceert tegenwoordig content. Hoe word je gevonden in de zee van het zelfde? Bij welke media begin je? Je krijgt een overzicht. Oefening: De route van media naar jouw bedrijf.

BONUS

De training video’s zijn inclusief:

  • Template Storytelling: zo kom je tot een goed verhaal
  • Template de harde kern: zo kom je tot jouw die hard fanclub
  • Overzicht media landschap
  • Template de route: zo zet je media in
  • Gratis vragenuurtje, stel al je vragen die je nog hebt

De training - Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find - kort samengevat

Hoe krijg je in het digitale tijdperk jouw verhaal bij jouw doelgroep?
Dat leer je in deze mini training Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find.

Je ontvangt:

  • Een introductievideo
  • Drie inhoudelijke video’s – stap voor stap leg ik je alles uit over:
  • Storytelling
    Waar bestaat een goed verhaal uit, zodat je werkt met een goed verhaal en een storyteller wordt
  • Kies of je wordt niet gekozen
    Hoe schiet je raak in jouw doelgroep, zodat jouw doelgroep je onthoudt en je top of mind wordt
  • Magische Media (inclusief overzicht media landschap)
    Waar moet je zijn, zodat je doelgroep je makkelijk kan vinden en je makkelijk wordt gevonden (easy to find)

De video’s komen met oefeningen; templates die je met behulp van de video’s zelf kunt invullen, zodat je met jouw verhaal, top of mind wordt en easy to find.

  • Template Storytelling: zo kom je tot een goed verhaal
  • Template de harde kern: zo kom je tot jouw die hard fanclub
  • Template de route: zo zet je media in

En vergeet niet een afspraak te maken, mochten er vragen opkomen tijdens de training en om dieper in te gaan op de persoonlijke toepassing van de training.

You’re only one story away

Jouw Verhaal bij jouw doelgroep: Top of Mind & Easy to Find.

Over Step into the Spotlight

Naar wie gaat Roodkapje? Een stupide vraag, als wel een briljante. Want waarom weet ik het antwoord in een split second? Sinds mensenheugenis maken verhalen impact. Sinds wanneer praten bedrijven in bullet points? Roodkapje is een goed verhaal:

  • vaak verteld en verveelt niet
  • sluit aan bij de doelgroep
  • wordt onthouden

“20 jaar ervaring bij grote internationale bedrijven vertaal ik naar mijn programma ‘Step into the Spotlight’.”

Achter iedere ondernemer schuilt een verhaal dat een spotlight verdient! Want een verhaal mag iets opleveren en jouw verhaal is dat waard.

You’re only one story away.

Annegees van Linge,
Storyteller & Founder Step Into The Spotlight

Annegees van Linge, storyteller en founder Step into the Spotlight

Als fotograaf ben ik natuurlijk vooral van de beelden, maar het verhaal daarachter is minstens zo belangrijk. Annegees heeft mij geholpen om mijn verhaal vorm te geven. Persoonlijk en met de juiste tone of voice. Het resultaat is een concreet handvat om dit verhaal te verwerken in mijn website en op mijn social media kanalen. Het was niet alleen heel nuttig maar ook erg leuk om dit proces samen vorm te geven. Wil je je verhaal scherper neerzetten? Dan raad ik je zeker aan contact op te nemen met Annegees!

Sjaak den Breeje
Sjaak den Breeje Natuurfotografie

3 simpele handvatten gaf Annegees ons senior management mee om het verhaal van Heijmans aan hun eigen team te vertellen. Hiermee kunnen zij op een persoonlijk manier en met eigen voorbeelden het verhaal op een enthousiaste manier overbrengen. Annegees luisterde goed naar onze wensen. Zij bedacht een toegankelijke en concrete oefening die aansloeg en heel goed past bij ons bedrijf.

 

Toinja van Daal
Communicatiemanager Heijmans

Nu heb ik een concrete storyline waar ik mee kan werken. Ik weet weer waar ik voor sta en professionaliseer mijn positie in de markt.

Arno Peters
Directeur AMT Werkt

Step into the Spotlight zet het verhaal en doelgroep op scherp. Daarmee boren we een nieuw klantsegment aan.

Tim Merks
Eigenaar VerheesPlus reclame

Wat is het prettig werken met Annegees. In 4 maanden tijd heb ik met YU bijna een omzetverdubbeling gerealiseerd met het overzichtelijke programma Step Into the Spotlight. Ik heb meer helderheid over waar YU staat en hoe verder, inclusief concrete stappenplannen en monitor dashboards. Ik raad iedere ondernemer aan om eens met Annegees te sparren over je klanten en de marktbewerking. Heel fijn!

Gisela Timmermans
YU overgangssupplementen

We zijn klaar voor de lancering van Order Lemon. Annegees komt snel tot de kern en vertaalt het verhaal naar website, flyer en poster.

Diederick Splinter,
Sales Manager Fabulor | Order Lemon

Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find

Training
€ 31,00 excl. BTW
€ 37,51 incl. BTW | Factuur per email

Koop nu de training Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find als je wilt weten hoe jouw verhaal top of mind wordt bij je doelgroep. Ik leg in drie video’s in eenvoudige stappen uit hoe jouw doelgroep aan jou denkt, zodat ze naar jou gaan. En niet naar de concurrent.

Naast een introductievideo, ontvang je de volgende drie video’s:

  • Storytelling
  • Kies of je wordt niet gekozen
  • Magische media

Ik neem je stap voor stap mee om jouw verhaal de spotlight te geven die het verdient en die bij jou past. You’re only one story away.

 

Storytelling - Jouw Verhaal Top of Mind & Easy to Find. De kracht van verhalen.